* SMOKE4FUN.NL

WEBSHOP: SMOKE4FUN.NL
  KCER CERTIFICERING: AAA
  weblink: http://www.smoke4fun.nl

Auteur Topic: Problemen toegang Smoke4fun  (gelezen 1126 keer)

Offline chantal

• Full Member
  • Geslacht: Vrouw
  • gestopt met roken: 30-12-2011
Problemen toegang Smoke4fun
« Gepost op: mei 01, 2012, 16:29:43 pm »
wil ook even bij de liquids neuzen maar kom niet in de webshop, ook niet via de googlepagina, zag op facebook dat er nog iemand problemen mee heeft.
« Laatst bewerkt op: mei 05, 2012, 14:04:17 pm door Karlo »
fulltimedamper: 01-01-2012
T-Rex , Ego, Ego-t

Offline Esmokerin

• Moderator
  • Sr. Member
  • http://www.smoke4fun.nl
    • Smoke4Fun
Re: Re: Testje van Liqua liquids
« Reactie #1 Gepost op: mei 01, 2012, 17:28:05 pm »
Hoi Chantal,

Met dit probleem zijn we nog hard bezig. Door de cookies te legen en je browser history te legen kun je er wel gewoon op komen door www.smoke4fun.nl in te tikken. Dus niet op de website komen via google of facebook.

Binnenkort hopen wij met de opening van onze vernieuwde webshop deze problemen tegen te gaan. Hackers hebben blijkbaar geen leven, maar vinden het wel leuk om iemand anders zijn harde werk te vernietigen.

Groetjes Tessa
Als je niet wilt of kan stoppen met roken, doe het dan alsjeblieft gezonder! www.smoke4fun.nl

Offline chantal

• Full Member
« Reactie #2 Gepost op: mei 04, 2012, 17:25:49 pm »

Gister lukte het wel ! maar vandaag kom ik er wederom niet in . Browser history geleegd en cookies verwijderd, maar helaas. Zal het morgen nog eens proberen.
( klote hackers  :shedevil )
T-Rex , Ego, Ego-t

Offline Lotje

• Oliespuitjes Club
  • Hero Member
    • HistorieRoermond
« Reactie #3 Gepost op: mei 04, 2012, 17:33:39 pm »
klopt, ik kwam er ook niet in  :weetnie

Offline Esmokerin

• Moderator
  • Sr. Member
    • Smoke4Fun
« Reactie #4 Gepost op: mei 04, 2012, 17:47:34 pm »
:( ik vind dit ook niet leuk hoor. Sommige mensen komen er in en sommige niet ... pfttt hopelijk is het binnenkort opgelost met al onze nieuwe software... working hard to fix it.

Mochten jullie spulletjes willen dan kunnen jullie me ook e-mailen om het banknummer op te vragen en de bestelling door te geven.

en inderdaad KLOTE HACKERS!!! 

tessa@smoke4fun.nl

Als je niet wilt of kan stoppen met roken, doe het dan alsjeblieft gezonder! www.smoke4fun.nl

Offline chantal

• Full Member
« Reactie #5 Gepost op: mei 04, 2012, 18:11:57 pm »
Hoi Tessa
Heb al een mailtje gestuurd
T-Rex , Ego, Ego-t

Offline Camikease

• Sr. Member
  • Geslacht: Man
« Reactie #6 Gepost op: mei 05, 2012, 02:19:15 am »
@Chantal en Lotje,
druk eens op het wereld-bolletje dat onder haar avatar staat (linkerkant).
dat moet werken vanaf hier. - geen problemen om op de website te komen.
!! Denk na voor je dampspul weggooit - een ander kan er heel blij mee zijn: !!
http://www.elektrisch-roken.com/index.php?topic=8653.0
-------------------------------------------------------------
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...

Offline Briggitte

• Oliespuitjes Club
  • Hero Member
  • Dampt vanuit IJsselmuiden.
« Reactie #7 Gepost op: mei 05, 2012, 02:40:55 am »
Jep: 't werkt  :clap

:Yvy ♡♫•*¨*•.¸♡ Ho O Pono Pono ♡¸.•*¨*•♫♡ :Yvy2

Offline Lotje

• Oliespuitjes Club
  • Hero Member
    • HistorieRoermond
« Reactie #8 Gepost op: mei 05, 2012, 13:35:11 pm »
@Chantal en Lotje,
druk eens op het wereld-bolletje dat onder haar avatar staat (linkerkant).
dat moet werken vanaf hier. - geen problemen om op de website te komen.

vervelend om te moeten melden, maar toen ik er op ging kreeg ik meteen een virus-waarschuwing van Norton, die zei dat hij iets had tegen gehouden dat van die site kwam. Durf nu even niet meer.

Offline Janny

• Hero Member
« Reactie #9 Gepost op: mei 05, 2012, 13:48:38 pm »
ja, ik ook. maar via de normale weg krijg ik die niet

maar ik  rook niet....
Biansi  Imist 2,
Biansi E-life
Biansigo T
Biansi 920

Offline Karlo

• EreLeden
  • Hero Member
  • Knowledge by Experience
Re: Problemen toegang Smoke4fun
« Reactie #10 Gepost op: mei 05, 2012, 14:08:11 pm »
Wanneer komt die nieuwe webshop, Tessa?
je staat namelijk op het programma voor een KCC audit deze maand.
zal die audit uit stellen tot eind deze maand, maar
met deze problemen kom je  niet in aanmerking voor een certificering..
hopelijk wordt t snel opgelost.

Ik hanteer echter wel dezelfde soepele benadering als toendertijd bij dampen.nl
dus, tijd om het op te lossen.. maar wacht niet al te lang. :bestfriend

Karlo
Kenniscentrum E-roken
E-roker Newbie?? Lees de E-rokersgids voor beginners voor een goede start met E-sigaretten!

Offline Esmokerin

• Moderator
  • Sr. Member
    • Smoke4Fun
« Reactie #11 Gepost op: mei 05, 2012, 14:36:21 pm »
We zijn al een tijd op de hoogte van een probleem op de site. Het is nooit leuk om gehacked te worden. Fijn dat we uitstel krijgen, want we zijn al een tijd bezig dit opgelost te krijgen. Voor de gebruiker die op onze site komt is er geen gevaar zolang ze de virus maar niet downloaden.

Dit probleem lossen wij op. Ik laat zelf weten wanneer wij de website omhoog kunnen krijgen. Een extra druk om het voor het einde van de maand op te lossen kan ik er slecht bij hebben Karlo en komt nogal vervelend over.

Hoop dat je dit begrijpt.

gr. Tessa

Offline Yenta

• Hero Member
« Reactie #12 Gepost op: mei 05, 2012, 15:25:16 pm »
Hier idem dito Lotje en Janny. Succes met oplossen.

Offline Karlo

• EreLeden
  • Hero Member
  • Knowledge by Experience
« Reactie #13 Gepost op: mei 05, 2012, 15:45:44 pm »

Dit probleem lossen wij op. Ik laat zelf weten wanneer wij de website omhoog kunnen krijgen. Een extra druk om het voor het einde van de maand op te lossen kan ik er slecht bij hebben Karlo en komt nogal vervelend over.

Hoop dat je dit begrijpt.

gr. Tessa

een virus bij consumenten op het beeld ook..
hoop dat je dit begrijpt.  :fluit
E-roker Newbie?? Lees de E-rokersgids voor beginners voor een goede start met E-sigaretten!

Offline chantal

• Full Member
« Reactie #14 Gepost op: mei 05, 2012, 15:50:13 pm »
Het wereldbolletje werkt bij mij ook niet, maar goed, we moeten gewoon ff rustig afwachten totdat de nieuwe website er is , en als die er is dan euh.... STORMLOOP!,  :knipwink
Tessa laat je niet gek maken!! komt allemaal goed!!  :dogroos
T-Rex , Ego, Ego-t

* INFORMATIE VOOR GASTEN VAN KCER ELEKTRISCH-ROKEN FORUM

Welkom op het meest actieve E-rokers en E-sigaretten Forum van Nederland en België. Als Gastgebruiker van dit forum heeft u toegang tot een kleine selectie van de door het forum geboden rubrieken. Indien u zich gratis registreert op dit forum als lid, krijgt u beschikking over alle rubrieken, schrijfrechten, handige zoekopties en nieuwe berichten opties. Maar ook toegang tot onze Shout/chatbox, Prive Forummail, Arcadegames en de Knowledgebase. Registreren kost u nog geen vijf minuten tijd, maar biedt uren plezier! Lees voor u gaat registreren eerst het forumreglement, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Onze leden zijn sociaal vaardig en behulpzaam.

Uw basisgegevens blijven passief op dit forum en worden niet verhandeld, gedeeld of overgedragen aan derde partijen. U ontvangt van het forumsysteem alleen mail bij aanvragen van nieuwe wachtwoorden, eigen topic-registraties en global mail (in noodgevallen). Alle additionele informatie die u zelf in uw profiel opslaat, wordt alleen binnen dit forum gebruikt.

Het Forumbeheer kan ondanks moderatie, niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van de berichten die leden plaatsen. Reclamaties zullen in dat geval gericht moeten worden aan het lid dat het bericht op het board postte.

Tevens merken we op dat dit forumsysteem gebruik maakt van sessiecookies en is het mogelijk dat u er een forumverslaving bij krijgt.

* Spammen? Begin er niet aan!

SPAMMEN? BEGIN ER NIET AAN!
Als u op dit forum van plan bent de boards en topics te voorzien van spam, niet geautoriseerde linkjes naar webshopjes wilt plaatsen, promotionele activiteiten en andere activiteiten die in het forumreglement zijn aangeduid als niet toegestaan wilt ontplooien dan hoeft u uzelf niet te registereren hier. Ook het zich voordoen als E-roker die uitzonderlijk enthousiast is over een webshop, terwijl u gelieerd bent aan die webshop hebben we erg snel door.

Dit forum beschikt over een spamdetectienetwerk wat bestaat uit analysetools, de afdeling ForumSecurity en leden "awareness". Onze ForumSecurity heeft geen medelijden met spammers en zal ervoor zorgen dat als het ook maar op spam lijkt, de accounthouder wordt geschorst.

Op deze manier beschermen wij onze leden en gasten tegen ongewenste elementen zowel in persoon als in geposte berichten. contacteer het ForumBeheerTeam als u vragen heeft over een bericht wat u wilt posten en u als twijfelt of de inhoud voldoet aan het forumreglement.

SPAMMING? DON'T EVEN THINK OF IT!
This Forum is secured with a securitynetwork of analysiingtools, Forumsecurity departement and member "awareness". We are able to recognise spam activity very fast due to years of experience.  If you are caught posting spammail into the topics or boards, you will be banned from this forum at once. For more information according the content of your posts, you might want to contact the Forum management team.

more information at this Link
meer informatie op deze Link