* PARTYSMOKER.NL

WEBSHOP: PARTYSMOKER.NL
  KCER CERTIFICERING: AAA
  weblink: www.partysmoker.nl

Auteur Topic: Atomizer met vieze smaak  (gelezen 386 keer)

Offline Lizzy

• Sr. Member
  • Geslacht: Vrouw
Atomizer met vieze smaak
« Gepost op: april 24, 2012, 15:53:18 pm »
Hallo Partysmoker,

Ik had al een mailtje gestuurd, maar wil het via deze weg ook even melden.

Ik heb op 14 maart 2012 bij jullie een zwarte atomizer type A besteld en die is snel nadien geleverd.  :jazeker

Deze ben ik sinds deze week aan het gebruiken, maar... er zit constant een vieze plastic smaak in dat ding! Ik heb hem al verschillende keren uitgeblazen, rechtstreeks liquid op de wick laten vallen en gisteren in een ultieme poging hem in een azijn/waterbadje gelegd en goed doorgespoeld en laten drogen. Maar hij ruikt en proeft nog altijd naar die vieze plastic smaak...  ::angryboos  Ik kan hem dus niet gebruiken!  :weetnie

Wat kan ik nog doen om die smaak en geur eruit te krijgen? Ik dacht eerst dat het om testvloeistof ging, maar dan is het wel een héééél hardnekkige.  :neenee
Ofwel is er iets anders mis met die atomizer, maar ik vind het zonde van het geld om hem ongebruikt al te moeten weggooien... Of kan ik hem terugsturen en een nieuwe krijgen? :knipwink Hij is écht nog niet gebruikt, enkel uitgeprobeerd en slecht bevonden... Misschien kunnen jullie zien wat eraan scheelt?

Ik hoor het wel.

Groetjes,

Lizzy  :meisje
Dampen sinds januari 2012 - volledig met de a'tjes gestopt op 29/02/2012

Offline Lizzy

• Sr. Member
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atomizer met vieze smaak
« Reactie #1 Gepost op: april 24, 2012, 16:46:03 pm »
Of kan ik hem terugsturen en een nieuwe krijgen? :knipwink Hij is écht nog niet gebruikt, enkel uitgeprobeerd en slecht bevonden... Misschien kunnen jullie zien wat eraan scheelt?

Oké, dit is inmiddels geregeld via privé-mail.

Lizzy
Dampen sinds januari 2012 - volledig met de a'tjes gestopt op 29/02/2012

* INFORMATIE VOOR GASTEN VAN KCER ELEKTRISCH-ROKEN FORUM

Welkom op het meest actieve E-rokers en E-sigaretten Forum van Nederland en België. Als Gastgebruiker van dit forum heeft u toegang tot een kleine selectie van de door het forum geboden rubrieken. Indien u zich gratis registreert op dit forum als lid, krijgt u beschikking over alle rubrieken, schrijfrechten, handige zoekopties en nieuwe berichten opties. Maar ook toegang tot onze Shout/chatbox, Prive Forummail, Arcadegames en de Knowledgebase. Registreren kost u nog geen vijf minuten tijd, maar biedt uren plezier! Lees voor u gaat registreren eerst het forumreglement, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Onze leden zijn sociaal vaardig en behulpzaam.

Uw basisgegevens blijven passief op dit forum en worden niet verhandeld, gedeeld of overgedragen aan derde partijen. U ontvangt van het forumsysteem alleen mail bij aanvragen van nieuwe wachtwoorden, eigen topic-registraties en global mail (in noodgevallen). Alle additionele informatie die u zelf in uw profiel opslaat, wordt alleen binnen dit forum gebruikt.

Het Forumbeheer kan ondanks moderatie, niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van de berichten die leden plaatsen. Reclamaties zullen in dat geval gericht moeten worden aan het lid dat het bericht op het board postte.

Tevens merken we op dat dit forumsysteem gebruik maakt van sessiecookies en is het mogelijk dat u er een forumverslaving bij krijgt.

* Spammen? Begin er niet aan!

SPAMMEN? BEGIN ER NIET AAN!
Als u op dit forum van plan bent de boards en topics te voorzien van spam, niet geautoriseerde linkjes naar webshopjes wilt plaatsen, promotionele activiteiten en andere activiteiten die in het forumreglement zijn aangeduid als niet toegestaan wilt ontplooien dan hoeft u uzelf niet te registereren hier. Ook het zich voordoen als E-roker die uitzonderlijk enthousiast is over een webshop, terwijl u gelieerd bent aan die webshop hebben we erg snel door.

Dit forum beschikt over een spamdetectienetwerk wat bestaat uit analysetools, de afdeling ForumSecurity en leden "awareness". Onze ForumSecurity heeft geen medelijden met spammers en zal ervoor zorgen dat als het ook maar op spam lijkt, de accounthouder wordt geschorst.

Op deze manier beschermen wij onze leden en gasten tegen ongewenste elementen zowel in persoon als in geposte berichten. contacteer het ForumBeheerTeam als u vragen heeft over een bericht wat u wilt posten en u als twijfelt of de inhoud voldoet aan het forumreglement.

SPAMMING? DON'T EVEN THINK OF IT!
This Forum is secured with a securitynetwork of analysiingtools, Forumsecurity departement and member "awareness". We are able to recognise spam activity very fast due to years of experience.  If you are caught posting spammail into the topics or boards, you will be banned from this forum at once. For more information according the content of your posts, you might want to contact the Forum management team.

more information at this Link
meer informatie op deze Link