* PARTYSMOKER.NL

WEBSHOP: PARTYSMOKER.NL
  KCER CERTIFICERING: AAA
  weblink: www.partysmoker.nl

Auteur Topic: vraagje over de batterij van Trendy 700  (gelezen 1107 keer)

Offline Tante Til

• Oliespuitjes Club
  • Hero Member
  • Geslacht: Vrouw
vraagje over de batterij van Trendy 700
« Gepost op: mei 03, 2012, 07:20:08 am »
Op de eerste plaats, ik ben echt helemaal super rondom gelukkig met mn trendy. Geen sigaret meer aangeraakt sinds ik hem gebruik.   :jahsmke

Ik heb alleen een vraagje. Omdat je niet kunt zien of de batterij bijna leeg is, laad ik hem tussendoor wel eens op. Ik wil niet op mn werk ineens zonder komen te zitten. En ik gebruik daar een mixje dat niet zo sterk ruikt. Als ik straks op 1 smaak overga is dat niet meer nodig, dan neem ik ze alle twee mee, maar ik wissel nu nog met smaakjes
Kan dat kwaad voor de batterij? Kan ik dat beter niet doen? Sommige soorten worden daar lui van heb ik begrepen.

rookvrij vanaf 26-04-2012
:Yvy  Oliespuitje-Clublid sinds 9 juni 2012  16.00 uur

Offline Janny

• Hero Member
Re: vraagje over de batterij van Trendy 700
« Reactie #1 Gepost op: mei 03, 2012, 08:46:18 am »
als de batterij leeg is gaat het blauwe lampje toch knipperen? maar ik laad hem tussen door ook op hoor. volgens mij kan het geen kwaad.

maar ik  rook niet....
Biansi  Imist 2,
Biansigo T
Biansi 920

Offline Tante Til

• Oliespuitjes Club
  • Hero Member
« Reactie #2 Gepost op: mei 03, 2012, 09:03:10 am »
Hihihi, maar als die gaat knipperen als ik op mn werk ben............ Ik kan daar niet met 2 van die dingen op zak lopen. Ik werk in een fabriek. Naja, nog maar 2 daagjes en dan zitten mn 26 weken uitzendwerk er daar weer op. Helaas........ :sip
Maar het is goed om te weten dat tussendoor opladen waarschijnlijk ook geen kwaad kan.  :knipwink

Offline Janny

• Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: mei 03, 2012, 09:06:28 am »
ik heb ze alletwee in mijn zak op het werk. alleen haal ik de bovenkant van de batterij af als ik hem in mijn zak heb. gewoon om zeker te weten dat het tankje niet loslaat.

maar ik  rook niet....
Biansi  Imist 2,
Biansigo T
Biansi 920

Offline Partysmoker

• Moderator
  • Full Member
« Reactie #4 Gepost op: mei 03, 2012, 09:11:41 am »
Hallo
tussendoor opladen is geen probleem , het is zelfs beter dan de batterijen iedere keer helemaal leeg te trekken.

Offline Tante Til

• Oliespuitjes Club
  • Hero Member
« Reactie #5 Gepost op: mei 03, 2012, 09:13:58 am »
Hee kijk............!! Da's pas goed nieuws.  :bliss

Bedankt.........!!!  :worship

Offline Rookje

• Full Member
  • 510-T en Elips Trendy
« Reactie #6 Gepost op: mei 03, 2012, 12:33:21 pm »
Eens je tevreden bent over de keuze van je e-cig is het misschien ook best om 1 of 2 extra batterijen achter de hand te hebben. Je zou niet de eerste zijn die terug naar de A'tes grijpt door een uitval. Garantie wordt wel goed opgevolgd en heb zelf niks dan lovende woorden over partysmoker maar er zijn teveel dingen die kunnen gebeuren buiten de macht om van de verkoper of gebruiker.

Niks meer aan toe te voegen.
Ook ik heb alleen maar lovende woorden over PS , echt een super service en vind de liquid erg goed, maar dat is natuurlijk persoonlijk  :dogroos

Offline Lotje

• Oliespuitjes Club
  • Hero Member
    • HistorieRoermond
« Reactie #7 Gepost op: mei 03, 2012, 15:10:26 pm »
sluit ik me helemaal bij aan!
 :jahsmke

Offline Yvy

• Hero Member
  • e-rookt: sinds 6-6-11
« Reactie #8 Gepost op: mei 03, 2012, 20:07:11 pm »
Sluit ik me ook bij aan.

Zorg altijd voor voldoende voorraad Tante Til. Je kunt er beter mee verlegen dan om verlegen zitten.
I'm outta bed and I made it to the keyboard. What more do you want?!

Offline Tante Til

• Oliespuitjes Club
  • Hero Member
« Reactie #9 Gepost op: mei 03, 2012, 23:08:41 pm »
Ga ik ook eg wel doen hoor.............!! Plus reserve ato's. Maar pas als ik bijna door mn liquids heen ben. Vanwege de portokosten. Kan alles in 1 x. Ik moet toch stiekem een beetje op de centjes passen.  :bloos

Offline Yvy

• Hero Member
« Reactie #10 Gepost op: mei 07, 2012, 21:11:42 pm »
Heb je helemaal gelijk in Tante Til.  :jazeker

Offline Tante Til

• Oliespuitjes Club
  • Hero Member
« Reactie #11 Gepost op: mei 07, 2012, 21:19:13 pm »
stiekem had ik het ondertussen toch maar al besteld en al binnen gekregen.
Ik ben nu eenmaal een stuk ongeduld. En NU had ik de centjes ervoor, dussssssssssssss..............  :knipwink

Offline Briggitte

• Oliespuitjes Club
  • Hero Member
  • ♡ live ♡ love ♡ laugh ♡
« Reactie #12 Gepost op: mei 07, 2012, 21:24:05 pm »
Tja... zo gaat dat Tante Til.....
 :high5

:Yvy ♡♫•*¨*•.¸♡ Ho O Pono Pono ♡¸.•*¨*•♫♡ :Yvy2

Offline Yvy

• Hero Member
« Reactie #13 Gepost op: mei 07, 2012, 21:50:29 pm »
Als het geld brandt in de zak....

(wat kunnen we daar nou voor mooi gezegde van maken?)
Wie vult 'm aan...

Offline Robert

• Sr. Member
  • Geslacht: Man
  • ProVari / Ego Twist
    • FietsLiefhebber
« Reactie #14 Gepost op: mei 07, 2012, 21:54:51 pm »
.....moet Jan van PS aan de bak!
Keep calm and vape on!

* INFORMATIE VOOR GASTEN VAN KCER ELEKTRISCH-ROKEN FORUM

Welkom op het meest actieve E-rokers en E-sigaretten Forum van Nederland en België. Als Gastgebruiker van dit forum heeft u toegang tot een kleine selectie van de door het forum geboden rubrieken. Indien u zich gratis registreert op dit forum als lid, krijgt u beschikking over alle rubrieken, schrijfrechten, handige zoekopties en nieuwe berichten opties. Maar ook toegang tot onze Shout/chatbox, Prive Forummail, Arcadegames en de Knowledgebase. Registreren kost u nog geen vijf minuten tijd, maar biedt uren plezier! Lees voor u gaat registreren eerst het forumreglement, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Onze leden zijn sociaal vaardig en behulpzaam.

Uw basisgegevens blijven passief op dit forum en worden niet verhandeld, gedeeld of overgedragen aan derde partijen. U ontvangt van het forumsysteem alleen mail bij aanvragen van nieuwe wachtwoorden, eigen topic-registraties en global mail (in noodgevallen). Alle additionele informatie die u zelf in uw profiel opslaat, wordt alleen binnen dit forum gebruikt.

Het Forumbeheer kan ondanks moderatie, niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van de berichten die leden plaatsen. Reclamaties zullen in dat geval gericht moeten worden aan het lid dat het bericht op het board postte.

Tevens merken we op dat dit forumsysteem gebruik maakt van sessiecookies en is het mogelijk dat u er een forumverslaving bij krijgt.

* Spammen? Begin er niet aan!

SPAMMEN? BEGIN ER NIET AAN!
Als u op dit forum van plan bent de boards en topics te voorzien van spam, niet geautoriseerde linkjes naar webshopjes wilt plaatsen, promotionele activiteiten en andere activiteiten die in het forumreglement zijn aangeduid als niet toegestaan wilt ontplooien dan hoeft u uzelf niet te registereren hier. Ook het zich voordoen als E-roker die uitzonderlijk enthousiast is over een webshop, terwijl u gelieerd bent aan die webshop hebben we erg snel door.

Dit forum beschikt over een spamdetectienetwerk wat bestaat uit analysetools, de afdeling ForumSecurity en leden "awareness". Onze ForumSecurity heeft geen medelijden met spammers en zal ervoor zorgen dat als het ook maar op spam lijkt, de accounthouder wordt geschorst.

Op deze manier beschermen wij onze leden en gasten tegen ongewenste elementen zowel in persoon als in geposte berichten. contacteer het ForumBeheerTeam als u vragen heeft over een bericht wat u wilt posten en u als twijfelt of de inhoud voldoet aan het forumreglement.

SPAMMING? DON'T EVEN THINK OF IT!
This Forum is secured with a securitynetwork of analysiingtools, Forumsecurity departement and member "awareness". We are able to recognise spam activity very fast due to years of experience.  If you are caught posting spammail into the topics or boards, you will be banned from this forum at once. For more information according the content of your posts, you might want to contact the Forum management team.

more information at this Link
meer informatie op deze Link